Upravljanje pregledov

Preverjanje pristnosti

Posvečeni smo pristnim povratnim informacijam potrošnikov. Uporabljamo neodvisne zunanje ponudnike ocen za potrditev in moderiranje vsake ocene, da preprečimo prikaz goljufive, neprimerne ali nepomembne vsebine. Prosimo preberite smernice za ocene, da boste razumeli ta postopek.

  • Vsebine ne izbiramo. Prikazana bo katerakoli vsebina ( vključno z negativnimi ocenami / z malo zvezdicami ), ki ustreza našim smernicam za oceno.
  • Ne brišemo negativnih / malo zvezdic vsebin, če ustrezajo našim smernicam za oceno.

Kljub postopkom preverjanja in moderiranja ne moremo zagotoviti, da so vse prikazane ocene predložili izključno potrošniki, ki so kupili ali uporabljali naše izdelke ali koristili naše storitve popravil. Za ocene, ki jih oddajo potrošniki kot preverjeni kupec ali uporabnik izdelka / storitev popravila so označene kot “preverjene ocene”. Za ocene, ki jih oddajo potrošniki in uporabniki idelka ter niso prepoznani kot preverjeni so označene kot “nepreverjena ocena”.

Preberite več o polni preglednosti zavrnjenih kod, ki so opredeljene s strani naših neodvisnih ponudnikov tukaj.

Kako brati naše ocene

V oknu s pregledi boste našli različne značke, ki zagotavljajo več informacij o pregledu:

  • Potrjen pregled

    Te ocene so predložili potrošniki, ki so navedli, da so izdelek kupili ali prejeli kot darilo.

  • Spodbujeni pregled

    Te ocene so bile predložene kot del kampanje, v okviru katere je potrošnik v zameno za napisano oceno prejel spodbudo ali sodeloval v tekmovanju.

  • Priporočilo za izdelek

    Mnenja potrošnikov, ki bi ta izdelek priporočili prijatelju.

  • Nepreverjen komentar

    Te komentarje predložijo potrošniki, ki niso preverili svojega nakupa ali izkušenj z izdelkom.

Kako oddati dobro oceno

  • Preglednost

    Želimo izvedeti, kakšne so vaše resnične izkušnje z izdelkom. Bodite iskreni in konstruktivni!

  • Upoštevajte drugo občinstvo

    Drugi potrošniki bodo morda prebrali vašo oceno. Bodite natančni in opisni. Kaj bi radi vi vedeli, ko ste se odločali o nakupu?

  • Pomagajte nam pri izboljšavah!

    Vaše povratne informacije so za nas zelo pomembne, saj lahko tako ustvarjamo izdelke, ki so našim potrošnikom všeč. Pomagajte nam pri izboljšavah z deljenjem svojih mnenj!