Povezana pečica prikazuje napako F215 na zaslonu

Zadnjič posodobljeno 12. 04. 2023 09:27

Težava

  • Pečica na zaslonu prikaže kodo napake F215
  • Aplikacija My Kitchen prikazuje kodo F215

Se nanaša na

  • povezane pečice

Rešitev

Če vaša pečica na zaslonu naprave ali v aplikaciji prikaže kodo F215 , je prišlo do težave s programsko opremo.

Če je koda F215 prikazana samo v aplikaciji, priporočamo naslednje korake:

  • Znova namestite aplikacijo na pametni telefon z najnovejšo razpoložljivo različico
  • Ponovno povežite pečico z aplikacijo
  • Pečico odklopite za vsaj 30 minut. Po tem ponovno povežite pečico z aplikacijo. Če je na voljo posodobitev programske opreme pečice, bo nameščena v naslednjih 48 urah

Če to ne deluje, priporočamo, da naročite obisk serviserja, saj je to lahko tehnična težava, ki je ne boste mogli rešiti sami.

Ne pozabite navesti informacij o prikazani kodi napake, ko naročate obisk tehnika.

Za dodatne informacije, nakup rezervnih delov ali naročilo servisa kontaktirajte našo službo za pomoč uporabnikom Electrolux na telefonski številki: 012425730

Naročite serviserja
Naročite serviserja

Ali imate težavo, ki jo ne morete odpraviti sami? Dogovorite se za termin prihoda enega od naših pooblaščenih serviserjev.