Težava
- Pečica na zaslonu prikaže kodo napake F215
- Aplikacija My Kitchen prikazuje kodo F215
Se nanaša na
- povezane pečice
Rešitev
Če vaša pečica na zaslonu naprave ali v aplikaciji prikaže kodo F215 , je prišlo do težave s programsko opremo.
Če je koda F215 prikazana samo v aplikaciji, priporočamo naslednje korake:
- Znova namestite aplikacijo na pametni telefon z najnovejšo razpoložljivo različico
- Ponovno povežite pečico z aplikacijo
- Pečico odklopite za vsaj 30 minut. Po tem ponovno povežite pečico z aplikacijo. Če je na voljo posodobitev programske opreme pečice, bo nameščena v naslednjih 48 urah
Če to ne deluje, priporočamo, da naročite obisk serviserja, saj je to lahko tehnična težava, ki je ne boste mogli rešiti sami.
Ne pozabite navesti informacij o prikazani kodi napake, ko naročate obisk tehnika.
Za dodatne informacije, nakup rezervnih delov ali naročilo servisa kontaktirajte našo službo za pomoč uporabnikom Electrolux na telefonski številki: 012425730