Povezana pečica v aplikaciji prikaže sporočilo »ni bilo mogoče dokončati posodobitve«.

Zadnjič posodobljeno 26. 05. 2023 12:08

Težava

  • Aplikacija prikazuje sporočilo » Posodobitve ni bilo mogoče dokončati «

Se nanaša na

  • Povezane pečice

Rešitev

Če se v aplikaciji prikaže sporočilo » Posodobitve ni bilo mogoče dokončati «, priporočamo naslednje korake:

1. Izbrišite obstoječo WiFi povezavo v pečici s klikom na:

  • Nastavitve (koraki nastavitev se lahko nekoliko razlikujejo glede na uporabniški vmesnik)
  • Povezava
  • Pozabi na omrežje

2. Ponovno vključite pečico (ponovno povežite pečico z aplikacijo) in počakajte vsaj 48 ur

3. Če to ne deluje, poskusite

  • Znova namestite aplikacijo na pametni telefon z najnovejšo razpoložljivo različico
  • Ponovno povežite pečico z aplikacijo

4. Če zgornji koraki ne delujejo, poskusite:

  • Pečico izključite iz električnega omrežja za vsaj 30 minut. Nato znova povežite pečico z aplikacijo
  • Počakajte vsaj 48 ur

Obrnite se na pooblaščeni servisni center. 

Če zgornji predlogi niso rešili težave, priporočamo, da zahtevate obisk serviserja na Electrolux klicni center tel.št.: 012425730. 

Naročite serviserja
Naročite serviserja

Ali imate težavo, ki jo ne morete odpraviti sami? Dogovorite se za termin prihoda enega od naših pooblaščenih serviserjev.