Težava
- Aplikacija prikazuje sporočilo » Posodobitve ni bilo mogoče dokončati «
Se nanaša na
- Povezane pečice
Rešitev
Če se v aplikaciji prikaže sporočilo » Posodobitve ni bilo mogoče dokončati «, priporočamo naslednje korake:
1. Izbrišite obstoječo WiFi povezavo v pečici s klikom na:
- Nastavitve (koraki nastavitev se lahko nekoliko razlikujejo glede na uporabniški vmesnik)
- Povezava
- Pozabi na omrežje
2. Ponovno vključite pečico (ponovno povežite pečico z aplikacijo) in počakajte vsaj 48 ur
3. Če to ne deluje, poskusite
- Znova namestite aplikacijo na pametni telefon z najnovejšo razpoložljivo različico
- Ponovno povežite pečico z aplikacijo
4. Če zgornji koraki ne delujejo, poskusite:
- Pečico izključite iz električnega omrežja za vsaj 30 minut. Nato znova povežite pečico z aplikacijo
- Počakajte vsaj 48 ur
Obrnite se na pooblaščeni servisni center.
Če zgornji predlogi niso rešili težave, priporočamo, da zahtevate obisk serviserja na Electrolux klicni center tel.št.: 012425730.