Pomivalni stroj je poškodovan med dostavo

Zadnjič posodobljeno 24. 04. 2020 11:55

Odkritje škode pri odpakiranju naprave:

Naprave ne priključujte, ne vgradite in ne uporabljajte. Hranite embalažo.

  • Takoj se obrnite na svojega distributerja naprave, če želite med dostavo prijaviti poškodbe naprave. Telefonsko številko distributerja najdete na računu ali dobavnici.
  • Ne mečite in ne pošk338odujte embalaže naprave.
  • Ne namestite poškodovane naprave.

Odkrivanje poškodb po namestitvi / prvi uporabi:

  • Ne namestite poškodovane naprave.
  • Če želite prijaviti škodo, se obrnite na distributerja naprave.


  • Prosimo, da za obisk Electrolux pooblaščene osebe (servis) hranite embalažo in aparat ne namestite se obrnete na naš klicni center tel:+38612425730.
Naročite serviserja
Naročite serviserja

Ali imate težavo, ki jo ne morete odpraviti sami? Dogovorite se za termin prihoda enega od naših pooblaščenih serviserjev.

Rezervni deli & dodatni pribor
Rezervni deli & dodatni pribor

Poiščite original rezervne dele za Vaš aparat. Prosimo vas, da se za več informacij in pomoč obrnite na naš Klicni center na tel. št: 012425730